"Vánoční ""trhy"""

• Popis události

bez popisu

• Zúčastnění členové
Nevíme kdo, případně jestli se vůbec někdo zúčastnil

"Vánoční ""trhy"""

Taaaaaaakže….sraz v 10:30 u Očetky
Sobota-Jičín (oběd+trhy)
neděle –pečení cukroví
S sebou: spacák, kari(matku x taťku:),recepty, 300 Kč + něco málo penízek na dárečky:)
Návrat v neděli cca v 18:00…

…No tak takle to mělo ve stručnosti vypadat…..jenže realita je vždycky trochu jiná:)
Beruška, Klíště, Hančííí, Týna, Pája, Bláňa a Déňa jsme se sešly u Kačenky a Marečka(Oč a Merf-pro ty co nevědí:) , abychom si tam nechaly svoje zavazadýlka(v Déni případě zavazadla:) a šupaly jsme na autobusák. Páč jsme do jičína přijely v pravý poledne, šly jsme do pěkně vypadající restaurace. Restaurace sice vypadala pěkně a možná proto přilákala spooooooooooooousty lidí.Tak jsme si sedly k takovejm dvoum pánům, objednaly a čekaly a čekaly…….Po více než hodinovém čekání jsme se konečně dočkaly vytouženého jídla.Zblajzly sme ho hned, páč jsme se bály,že ty trhy nestihnem.Naše obavy byly dooooooooooost naivní, páč když sme došly na místo, tak nás místo náměstí plné stánků čekalo jen náměstí v uplně normální podobě….žádný stánky……žádný lidi…..To se fakt může stát jenom nám:(….NO díky tomu jsme měly hafo moc času, tak jsme šly do muzea démonů a pak na bus, páč jsme se rozhodly, že aspon zajdeme v Boleslavi do Bondy centra. Bylo tam sice hodně lidí, ale to už nám nevadilo.Dokonce jsme se všechny zapojily do takový menší ,,soutěže´´, kde Déňa vyhrála maskota Bondy a Hančííí lístek do kina (ostatní holt měly smůlu:). No ale říká se, že v nejlepším se má přestat, takže jmse odjely do Benátek-Tým 1 (Hančííí, Beruška a Klíště) šel do Penny koupit ovoce na naší véču(ovocnej salát:). Tým 2 (Blanka, Pája a Déňa) spolu s Očetkou vymejšlely, jaký cukrátka vlatně budeme druhej den dělat. Pak jsme si uďály zmiňovanej ovocnej salát(MŇAM:) , hrály Člověče a skvěle se bavily…Nastal tu ale problém…Hančííí se jukla na počítač a řekla:,,To je stejně divnej pes´´…Beruška se na ni podívala a říká:,,Ale dyť to je medvěd!!?´´…..Oč k tomu dodala:,,Na, vem si kočičku!´´ a hodila po Hančííí medvídka:)..prostě srandy kopec:). Bylo už docela pozdě, tak jsme se vrhly na večerní hygienu(ale nic se nesmí přehánět:) a skočily do svých pelíšků.
Ráno jsme (kupodivu) musely vstávat.K snídani bylo, co dům dá, takže si to určitě dokážete představit:) , ale pořádně jsme se najedly až při pečení cukroví:). Po obídku se nám nechtělo domů , tak jsme zpívaly a hrály Člověče s kartama (Merfův upgrade:) a to byla docela sranda. Když jsme dohrály, Beruška navrhla, že budem hrát Obíračku a to teprv nastala ta pravá bžunda:).Beruška byla ta, co rozdává, Klíště byla ta, co začíná, Hančííí byla ta, co se směje a Merf byl ta, co vyhrává:). Jelikož jsme moc nepochopily pravidla, byla z toho docela slátanina:). Pak už jsme se ale sbalily a šly domů(konečně měly Oč a Merf trochu klidu:)
A příště nám ta trhy snad vyjdou líp:)